Vertrek op 5 mei richting Santiago de Compostela - Reisverslag uit Goes, Nederland van Geert Hendriks Ko Pieper - WaarBenJij.nu Vertrek op 5 mei richting Santiago de Compostela - Reisverslag uit Goes, Nederland van Geert Hendriks Ko Pieper - WaarBenJij.nu

Vertrek op 5 mei richting Santiago de Compostela

Door: Ko en Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert Hendriks

30 April 2015 | Nederland, Goes

Beste familie en vrienden,
Het is bijna zover dat wij onze reis naar Santiago de Compostela gaan aanvangen.
De fietsen staan gereed en de tassen zijn gepakt.
Wij hebben er ontzettend veel zin in om te gaan, het avontuur tegemoet en de ontmoetingen met andere mensen.
Via deze site kunnen jullie ons gaan volgen onder de naam:
KoGeert.
Wij zullen regelmatig onze belevenissen op deze site vermelden.
Via deze site kunnen jullie ook reageren.
Voor iedereen de hartelijke groeten en we hopen deze tocht in gezondheid te mogen volbrengen.

• 30 April 2015 - 15:01

Sonja:

Hoi Ko en Geert, ik wens jullie alvast veel fietsplezier. Geniet van jullie reis!

• 30 April 2015 - 16:39

Jose En Sjef:

Hoi Geert en Ko, met veel belangstelling gaan wij jullie bijzondere fietstocht volgen !!!! Bon Camino !

• 30 April 2015 - 20:52

Rob Kamermans:

Dag Ko en Geert, Fijn dat we op deze manier jullie reis kunnen volgen. We zullen jullie berichten met belangstelling lezen. Een heel goede en inspirerende reis gewenst!

• 01 Mei 2015 - 18:05

Annie En Remy:

Ha Ko en Geert, we gaan jullie volgen hoor. Maak er een mooi avontuur van en geniet van de reis!

• 03 Mei 2015 - 18:45

Marijn En Adrie:

Leuk om op deze manier met jullie mee op reis te gaan!
    Veel fietsplezier en geniet van alle mooie dingen onderweg.
    Marijn en adrie

• 04 Mei 2015 - 17:57

Martin Hendriks:

Broeders, heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes met jullie fietstocht en dat je veel mooi weer en leuke contacten mag hebben. tot horens.

• 05 Mei 2015 - 06:44

Gilda En Wilma:

Goedemorgen mannen, een hele goede, mooie reis!! Hopelijk beginnen je met de wind achter. Xxx

• 05 Mei 2015 - 18:15

Rob En Magda:

He Boys, Fijn dat de 1e etappe er op zit, maar om dan gelijk aan de Westmalle te gaan !!!!!!!

Verslag uit: Nederland, Goes

Oude Zijde Route 16

22 September 2018

Oude Zijde Route 15
Geert Hendriks

Wij zijn Ko Pieper en Geert Hendriks en woonachtig in Goes. Sinds eind vorig jaar zijn wij gestopt met ons werk in de gezondheidszorg. Wij zijn trots op onze beide zonen Ramon en Menno en hun partners Nathalie en Palmira. Natuurlijk zijn we apetrots op onze kleindochtersMarit en Fenna.

Actief sinds 10 April 2015