Vervolg 12 Santiago de Compostel bereikt! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Geert Hendriks Ko Pieper - WaarBenJij.nu Vervolg 12 Santiago de Compostel bereikt! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Geert Hendriks Ko Pieper - WaarBenJij.nu

Vervolg 12 Santiago de Compostel bereikt!

Door: KoGeert

Blijf op de hoogte en volg Geert Hendriks

27 Juni 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

27 juni
Vanochtend na het ontbijt weer op de fiets met het gevoel dat wordt het laatste stukje en dan is het over.
Het was wat nevelig weer met hier en daar een zonnetje.
Na diverse klimmetjes en afdalingen zijn we om 10:00 uur het plein voor de beroemde kathedraal in Santiago opgereden en daar ontvangen door Jose en Sjef met Zeeuwse bolussen.
De bolussen hebben we meteen aan een bedelares geschonken.
Daarna nog op het plein met andere Pelgrimgangers staan praten, daarna naar de Nederlandse huiskamer koffie gaan drinken en onze laatste stempel halen.
Daarna naar de camping naar onze kampeerbus, waar we de komende vier weken van gaan genieten en hopen eind juli gezond en wel weer in Goes te zijn.

Vanaf hier
zal ik terugkeren
naar het gewone leven
van alle dag,
nietgewoon meer
na al wat ik ervaren heb
en als rijkdom
opgeslagen in de weg
die ik zelf ben.

Dit was ons laatste verslag.

Met hartelijke groeten,
Ko en Geert

• 27 Juni 2015 - 19:10

Sonja:

Ko en Geert, van harte gefeliciteerd. Ook namens Koen

• 27 Juni 2015 - 19:21

Arnold Hendriks:

Een spirituele afsluiting na een bijzondere tocht. En nu alle indrukken verwerken.

• 27 Juni 2015 - 20:01

Rob Kamermans:

Gefeliciteerd met deze prestatie!! en graag tot ziens weer in Goes!

• 27 Juni 2015 - 20:04

Ramon:

Gefeliciteerd met jullie prestatie. Tot over 4 weken. Veel plezier nog.
    Groetjes van ons.

• 27 Juni 2015 - 21:27

Maria Hendriks:

Ko en Geert, Geweldig deze prestatie. Helemaal top!! Wat zal deze ervaring jullie een goed gevoel geven.
    En nu nog een mooie terugreis. Groetjes Martin en Maria

• 27 Juni 2015 - 21:27

Petra Mols:

Yes! Hartelijke felicitaties voor jullie. Mooi waren jullie verslagen. Ik ga het nog missen. Mooi het gedichtje ook en heel waar denk ik.
    Nu lekker uitrusten in de hut. Geniet ze en graag tot in het Zeeuwse.
    Met liefs, Petra.

• 27 Juni 2015 - 21:55

Marijn En Adrie:

Hallo jongens,
    Jullie hebben het gehaald!!!! Geweldig!!!
    Wat een fantastisch moment moet dat voor jullie zijn.
    Nu lekker met jullie camper op stap en zo langzamerhand richting Nederland.
    Dat zal zeker nagenieten worden en veel herinneringen ophalen van de afgelopen twee maanden.
    Geniet er van....jullie hebben het verdiend!
    Lieve groeten, Marijn en Adrie

• 27 Juni 2015 - 22:54

Ruus:

Hoi mannen, fantastisch maar om eerlijk te zijn kijk ik er inmiddels ook erg naar uit om jullie weer live te ontmoeten en even vast te houden. Tot begin augustus

• 28 Juni 2015 - 09:29

Ad En Marian:

Hoi Geert en Ko, proficiat met het goed en veilig behalen van jullie doel.
    SUPER!!!!! Groetjes vanuit Tilburg.

• 28 Juni 2015 - 11:52

Jan En Ali.:

Ko en Geert,
    Gefeliciteerd, en bedankt voor de mooie verhalen. Wij hebben er van genoten.

Vanuit het Erasmus park,
    Groetjes van ons beiden.
    Jan en Ali.

• 28 Juni 2015 - 15:09

Gil En Wil:

Gefeliciteerd hoor, jullie hebben het gehaald.! Geniet nog lekker verder. Xxx
    Super knap van jullie.

• 28 Juni 2015 - 17:08

Menno En Palmira:

Hoi Pa en Geert,

De missie is volbracht! Gefeliciteerd met jullie prestatie.
    Erg knap gedaan.
    Nu lekker uitrusten, geniet er verder nog van.

Groetjes Menno en Palmira

• 29 Juni 2015 - 13:22

Janneke/Ria:

Geweldig jongens horen graag nog eens jullie verhalen bij een goed glas wijn!,
    Nu nog heerlijke weken op je dooie akkertje, of zit het fietsen er zo IN dat jullie die bus helemaal niet meer nodig hebben? Veel liefs van ons twee! ( onze vakantie zit er dit weekend op......)

• 29 Juni 2015 - 16:43

Corrie Molhoek-Pieper:

Geweldig!!! gefeliciteerd met dit succes., het was weleens afzien, maar jullie hebben het gehaald.

Geniet nog van de terugreis.

Groeten Corrie

• 29 Juni 2015 - 22:48

Roeline:

Proficiat!!, Ko en Geert, nu heerlijk op het gemakje door Frankrijk naar Goes.
    Ik zal blij zijn jullie weer te zien.
    Groeten Roeline.

• 01 Juli 2015 - 19:23

Rinus En Carla:

Gefeliciteerd dat jullie het gehaald hebben en nu nog een fijne terugreis groetjes Rinus enCarla

• 04 Juli 2015 - 15:38

Caminofrans:

Ola Caminobroeders,
    Het verbaast me dat u uzelf pelgrims noemt daar de enige echte pelgrim is,die te voet gaat. Gegroet van een zeer ervaren pelgrim
    Caminofrans

• 04 Juli 2015 - 19:13

Bert:

Proficiat mannen voor deze geweldige prestatie!!! geniet nog van jullie
    welverdiende vakantie.

groeten Bert

• 05 Juli 2015 - 08:06

Manuel & Anne :

Gefeliciteerd nogmaals. Geniet van de omweg richting thuis!